Korisnički kutak
0800 400 047 Besplatni info telefon -
Prijava kvarova (0 - 24)
Nova cijena usluge pražnjenja septičkih jama-smanjenje od 38,7 %
Dostava stanja vodomjera- ako sami očitavate potrošnju vode, molimo vas da stanje dostavljate sukladno rasporedu
očitanje po područjima
POJAVA ZAMUĆENE I OBOJENE VODE
Obojena kao i zamućena voda nisu odraz vanjskog onečišćenja ili zagađenja, već su pojava koja se događa kod korisnika, a rezultat je podizanja i strujanja taloga koji je prisutan u cjevovodima svakog vodoopskrbnog sustava.
Pojavu zamućene i obojene vode uzrokuju različite situacije na sustavu, od kvarova, preko otvaranja ili zatvaranja ventila ( što može biti kako na javnoj tako i na internoj mreži), nestručnog rukovanja hidrantskim sustavom- naglog otvaranja ili zatvaranja, nadalje, obojenu vodu uzrokuju neispravne i dotrajale interne instalacije.
Na velikom području našeg grada izvode se radovi na obnovi komunalne infrastrukture, gdje se također odvijaju aktivnosti koje posljedično dovode do promjene smjera kretanja vode ili pak hidrauličkih udara koji dovode do kvarova i puknuća i time dizanja spomenutog taloga.
Naravno kada je voda zamućena i obojena onda nije za konzumaciju, dok se ne izbistri.
Ono što mi možemo i što činimo u ovakvim situacijama je redovito ispiranje vodoopskrbne mreže na javnom dijelu sustava, kao i ispiranje po dojavi potrošača o primijećenoj bilo zamućenoj, bilo obojenoj vodi. Nakon što se provede ispiranje sustava i korisnici moraju isprati interne instalacije, u protivnom talog ostane te će se ponovo pojaviti.
U našem laboratoriju se svakodnevno, sukladno Planu uzorkovanja, analiziraju uzorci vode sa vodocrpilišta, vodosprema i drugih dijelova javne mreže, te sve dosadašnje analize pokazuju da je crpljena voda bistra, bez boje, okusa i mirisa, stalne temperature te da ne zahtjeva drugu obradu osim zakonom propisane dezinfekcije. Organoleptički i fizkalno- kemijski parametri su konstantni, što znači da se radi o zaštićenoj podzemnoj vodi koja nije izložena vanjskim utjecajima. Nad cjelokupnim sustavom vodoopskrbe, od crpljenja preko dezinfekcije do distributivne mreže, obavlja se 24-satni nadzor. Provjeru sukladnosti vode namijenjene javnoj vodoopskrbi nadzire HZJZ stalnim praćenjem ( monitoringom), a izvršitelji monitoringa su Županijski zavodi za javno zdravstvo.
Brzo i jednostavno do potrebnih informacija
Reklamacije korisnika
- 047 649 113
- 047 649 114
- reklamacije@vik-ka.hr